01 March 2010

Oglusum Ameliyat oldu...

Slm,beklemedigimiz bi anda ortaya cikan kasik fitigi bizi bayagi panik etmisti,sonra cocuklarda genelde goruldugunu ve kolay bir operasyon oldugunu ogrendik,hemen turkiyedeki doktorumuzla akrabalarla irtibata gectik ve bayindir hastanesinde yaptirmaya karar verdik,turkiyeye uctuk doktor kontrol etti ve ertesi gun operasyon gerceklesti, o gozumuzde buyuyen islem sona erdi en zor yanida ameliyata giderken bebegimi hic tanidimadigim insanlara teslim etmekti anlatmak cok zor, 1saatlik ameliyat hic bitmek bilmedi gozumde, anne olmak cok zor helede o ruha sahip olmak...Allah sifasiz dert vermesin!..

9 comments:

Anonymous said...

aminnnnnn canım. Ama batuşhan böyle bile çok tatlı çıkmşş ya baksanaaaa :P onu her gördüğümde her zaman yüzümde bir tebessüm oluşuyor canım benim ya :=)

Eymen'im said...

Canım çok çok geçmiş olsun. Seni çok iyi anlıyorum. Allah hepimizin yavrusunu kazadan, beladan, hastalıktan korusun. Beterinden saklasın. Batuşa bol bol öpücükler...:)

tatlihayat said...

sagolun iyiki varsiniz allah herseyin hayirlisini versin hepimiz icin...

Anonymous said...

Canim,cok gecmis olsun.Oglumda ayni rahatsizligi yasadigim icin,seni cok iyi anliyorum.Bana gore dunyanin en zor isi anne olmak,tekrardan gecmis olsun.Selamlar.

tatlihayat said...

saol arkadasim cocuklarimizi allah korusun..

uygarimizlahayat said...

Merhaba, iadeyi ziyarete geldim :))) Çok geçmiş olsun, Allah tekrarını göstermesin... Minik yavrum nasıl korkmuştur :((( Bloglarımız içerik olarak benziyor gerçekten, bundan sonra takibimdesin, görüşmek üzere sevgiler :)))

tatlihayat said...

hosgeldin blogama,arkadasim saol amin..

Neşeli Sesler said...

Kuzum benim ne işler geldi senin başına:(
Çok geçmiş olsun.

tatlihayat said...

saol arkadasimm allah yardimcimiz olsun