27 March 2010

Gjilan-Planet:)

Bir cumartesi gununden merhaba,haftasonlarini cok seviyrum cunku her haftasonu esimle ya cumartesi yada pazar uzak yakin bir yerlere muhakkak gideriz..artik kosovayi fethettik sayilir:)bugun uzun zamandir gitmek istedigimiz planete gittik vede oldukca yakinmis..ben anlamadim nasil gittik geldik,planet motel ve restaurant olarak kurulmus guzel yesil buyuk bir yer ve yolda kocaman tabela gosteriyor planet diye,restauranti buyuk saksilarda ciceklerle bezemisler,icinize huzur veriyor,yapi olarak tahtadan yapilmis ayrica icerde yoresel kiyafetleriyle borekler yapan hanimlar mevcut,konusmaya calistim tabi turkce bilmiyorlar turkce bilmeyen ingilizceyi hic bilmez diye kendimi yormadim bile..kac yillik buyuk agaclardan deri dosemeli masalar yapmislar..coocuklar icin parkida var batu coocuklarin pesinden kostu oynamak icin kuzum cocuklara bayiliyo sicakkanli yavrum..ama kucuk diye iplemediler:))gunese ragmen esintiliydi bahce duzenlemeside ic aciciydi insallh en kisa surede tekrarlamak dilegiyle..

2 comments:

Anonymous said...

Canım çok güzel geçmiş gerçekten bu haftasonunuz da:) Maşallah bayılıyorum bu sizin hayata bağlılığınıza. Senin sayende biz de bilgi sahibi oluyoruz burdan taaaa o uzak yerler hakkında. Batuyu öpüyorum Ahmete de çok selam. Gelin Türkiyeye de bir daha misafirmiz olun yemekte ağırlayalım szi. Meltem...

tatlihayat said...

ayy canim benimm benim kibar dusunceli arkadasim mutlu ediyosam ne mutlu bana..