13 March 2010

Cumartesi Keyfi:)

Slm,bugun arkadaslarla disarda yemek yiyelim dedik,havada guzeldi,nedihalarla villa germiada bulustuk,aslinda ben midemden biraz rahatsizdim ama arkadas ortaminda guzel sohbet esliginde unutuverdim:))batunun cigliklari arasindaa yemegimizi yedikk ben corba icebildim istahim pek yoktu rahatsizliktan sanirim usutuum bu ara,nediha goturdu sebzeli pizzayi:)bal olsun bebise ama pizzalari cok guzel her sebzeden koymuslar patlicana kadar gozlemeye benzettim,beylerde iskenderbegi cok begendi istah acici gorunuyordu tabi bende soyle bir gidim tattim,germiada yuruyuste yaptik hava guzeldi germianin o soguk havasi yoktu,bir an once yaz gelsede arkadaslarla gunduzleri acik hava sohbetleri yapsak,tabi ben fazla yiyemedigim icin interexte hamburger menu yedim ee ayda yiilda kacamak menu yapmak lazim dimi:))bol ketcapli patates kizartmasi hele:))yine bir cumartesi gunu sona erdi boylece yayinda  ve yapimda emegi gecen tum arkadaslara tesekkur eduyoruz:)) eymencigime cok gecmis olsun diyorum insallah bi an once iyiles teyzecigim...

1 comment:

Eymen'im said...

Afiyet olsun canım. Eymen'imin rahatsızlığından dolayı katılamadık biz. Bir dahaki sefere inşallah. Batu'ya öpücükler...