06 March 2010

Aydemirlerde cuma gunu:))

Slm,bugun guzel bir kahvaltiyla baslayan leziz bir borekle sona eren cuma gunumuzden bahsedecegimm, sabah ilk varan bendim nedihacigima dokturmustu ellerine saglik..gun nasil gecti anlayamadik guzel sohbetler esliginde..borek yapma asamamiz eglenceliydi kizlarin eli profesyonel gibi cok hizliydi esra hamuru acti tubada acilan hamuru genisletip yaglayarak son seklini verdikk emek dolu bir borek olduu lezzeti verende el emegi oldu ama benim damak zevkime uymadi cok yagliydi:))))10 uzerinden 2:))yedim yedim sonunda yememis gibi puanlama yaptim hersey para icin:))aaa  esranin bonibonlu kurabiyelerini unutmadim tam coocuklara hitap ediyordu ogretmen hanim bu isten anliyor:))bu arada kizlarla birlikte borekci acacaz katilmak isteyenlerin pristina subesine basvurusunu bekliyoruz..yeni bir bulusmada bulusmak uzere sevgi kelebekleri:)))) natinemirrrr

2 comments:

Eymen'im said...

Süpersin canım ya. Güzel yazmışsın. Ju Faliminderit...

tatlihayat said...

ne demek sekerim benden faleminderit:)))