24 March 2010

Mutluluk ve Yasama Sanati

Slm,sevgili okurlarim desem yanlis olmaz sanirim benim bilmedigim sayfami acip bugun acaba ne yazmis diyen sevgili arkadaslar bugun size okudugum kitaptan bahsedecegim vede sizlerede onercem ,oglumada kitap aliskanligi kazandirmaya calisiyorum cabaliyorum ama oglusum aldigim kitaplari su an ya yiyor yada parcaliyor insallah benden kitap istedigi zamanlar gelcek okumak icin,tabiki bende kosovada kitap bulamiyorum turkiyeye gittikce almaya calisiyorum,kitap okumak icin zaman yok kavraminada inanmiyorum insan isterse herseyi yapmak icin zaman buluyor bunun icinde bulmali,beni kitap okumak rahatlatiyor,cok konustum yinee aayy:)) kitaba geceyim ee napayim konusmayi seviyorum ben ya:)bu kitapla mutlulugunuzun onundeki engellerin neler oldugunu goreceksiniz.Anlatimi akici ancak biraz agir bazen kopuyosunuz daldi yine derinlere diyosunuz..unlu dusunurlerden guzel ornekler verilmis vede bu anlatimi guclendirmis..kitabi okudukca biz insanlar ne tuhafiz dedim yine en buyuk zarari kendi kendimize veriyoruz..ey insanoglu derdin azmi ki kendine yeni dertler uyduruyorsun..her zaman sikayetciyizdir cocukluktan sikiliriz buyumek icin acele ederiz ama buydukce cocuklugumuzu ozleriz,para kazanmak icin sagligimizi kaybeder sonra sagligimizi kazanmak icin para harcariz:))yarinlardan endise ederken bugunu unuturuz,dolayisiyla ne yarini nede bugunu yasariz  cok sasirtici dimi?kitapta guzel bir soz geciyor "mutlu olmak istiyorsaniz kimseye kendinizi sevdirmeye kalkmayin.yapmaniz gereken tek sey kendinizi sevilmeye birakmaktir."ne guzel dimi bizi sevecek insan bizi dogal halimizle kabullenip sevmelidir gercek sevgi samimiyette budur cunku kendini sevdirmeye calismanin sonu yoktur vede sonunda hep huzun vardir....psikoljik kitaplar derin kanyonlar gibi okudukca beyninde buyuyor dimi sevgi bocukleri sevgiyle kalin :)))

No comments: