31 March 2010

31 mart:))carsamba

Herkese slm,bugun harika bir pogaca tarifinden bahsedecegim,yalnizca yarim bardak siviyag ve 2yemek kasigi tereyag ve diger ic malzemleri kullanilark yapilan pofuduk pogaca hazir dukkan pogacasi gibi valla bayildim ben,herkese hitap edebilecek az kalorili ama besleyici coocuklarimiz icinde yararli,bu sabahtan beri ayaktayim arasira kendi kendime islerim bitsin kendime bir soda acip tv basina geceecgim dedim ama blogama yazmayi tercih edip erteledim bugun benafa gitiim alacaklarim vardi ay bir kerede birsey aldigimda ordan acilmis yada delik cikmasa bunlar ne tuhaf millet almak istedigi seyi aciiyor begenmiyor yada gicikligina birakiyor bu milleti anlamaya calismiyorum uzak duruyorum:)),ayrica bugun yabanci bir siteden, orjinal pisirmedende yapabileceginiz cheescake tarifi buldum ve yaptim insallah misafirlerimde begenir kremasinin tadina baktimda harikaydi,yarin esim amirlik sinavi icin turkiyeye gidecek onun yoklugu zor olacak bizim icin cunku insanin esinin evde nefesi bile yetiyor huzur veriyor,dunyanin en anlayisli kibar insanidir, birtanemiz icin kiymali pofuduk pogacamizi yaptik umarim askim cok begenir afiyet bal olsun bugun bayagi yorucuydu kisa zamanda chesscake ve pogaca tariflerinide yakinda veririm...

No comments: