06 March 2010

BAKLAVA...

Slm,bugun sabah benafa gittim dun arkadaslardan turk yufkasi geldigini duymustum, boreklik yoktu ama baklavalik vardi,aksamada kadir amcasigil batuhanin ziyaretine gelecekti bende baklava yapmaya karar verdim,ilk defa yaptim acaba yapabilirmiyim diye dusundum ve ya Allah deyip basladim bayagi yorucu imis herhalde yufkayi kendim acsaydim yerimden kalkamazdim:))ama sonucunda goruntu harikaydi yaptigima degdi umarim aksama misafirlerimde begenir...ozkan goruyosun dimi kardesim buna marifet derler seker ohoho:))

6 comments:

Anonymous said...

Ellerine saglik canim, cok guzel gorunuyor.optum

tatlihayat said...

isimi alabilirmiyim:))

Neşeli Sesler said...

aferim kız:)

tatlihayat said...

saoll ablam:))

Anonymous said...

kısss sen ne zman öğrrendn :P valla canım çekti koca tepsiyi yerdm çok güsel duruyor :=) inş benm de eşim seenin gibi marifetli olmaz çünkü kiloyla başa çıkamam canikom ;=))))

tatlihayat said...

insallah marifetli olurda, seni bosver bizim karnimiz doyar senden cikmayacagimiz icin:))