23 April 2010

Bakim ve peeling:)))

 Slm,bu ara cildinizde bir solgunlukmu goruyorsunuz,aynalara bakmak istemiyormusunuz iste cozum burda:)))))ya buda tvde reklam sozcukleri gibi oldu gelin birazda kendimize zaman ayiralim gusel bir tarif yapalim 1haslanmis patates cig krema yumurta sarisini macun kivamina gelene dek blendirdan gecirelim elde ettigimiz karisimi yuzumuze surelim 10-15dka bekletelim ilik suyla durulayalim..muhtesem bir sonuc teninizin rengi aciliyor vede yumusak bir cilt oluyor..
yukardaki fotograf alttaki fotoya donusuyorr:)) ayrica haftada bir peeling cilt icin cok gerekli ozelliklede yatmadan once yapmak,kahve seker ile bali iyice karistirin(homojen olacak)cilte masajla uygulayip 10-15dka bekletin yikadiktan sonra cildinizi bal yumusatirken sekerde gozenekleri aciyor..cilde parlaklik geliyor..bal yogun kivamli oldugu icin bakteri barindirmazz.. cok ii bir temizleme araci...

2 comments:

seval said...

Ben bu maskeyi şöyle uyguluyorum türk kahvesi bal ve şekeri karıştırıp kahve makinasında pişirip höpürdete höpürdete içiyorum 40 ıma merdiven dayadığımı düşünürsek işe yarıyor sanırım tabi ballı kahveler biraz kilo yapıyor ama oda cildimin gergin görünmesine neden oluyor...
Tatlı hayat çok güzel bir blog hem öğretici hem eğlendirici çok teşekkürler...

tatlihayat said...

guzel dusuncelerin icin ben tesekkur ediyorum evet kahveyi guzel yapior guzel iciyorsun...