20 April 2010

Su boregii:))


Slm,bugun aksam su boregi yaptim,evde hazir yufkam vardi vede omurleri cok olmadigi icin hemen degerlendirmek gerekiyor,gunduzde arkadasta yedim tadi damagimda kalinca bende yapayim dedim ise koyuldum tabi oglumda bacagima yapisik inadina is yaptirmak istemedi,babasi saolsun:))oyaladi  neler gerekli 6adet yufka(4adeti hasladim,2adeti haslamadim)yaglanmis tepsimin en alt katini haslamadigim yufkayi kullandim sonra hasladigim 2adet yufkayi her kati yagliyarak koydum ,yufkalar yarilaninca peynirli harcimi koydum(bolca) bu arada marketten makedon mali beyaz peynir bulduk tadi harika pinardan kurtulduk zaten sevmezdim:))sonra ayni islemi tekrarladim en son usttede haslamadigim diger yufkayla kapattim,ustunede 1yumurta biraz yogurt 1yemek kasigi zeytnyg karisimi yapip firina verdim 200 dereceye aslinda turbo ayarinda gusel pisiyor tabi ben benim firindan birsey anlamadigim icin turboyu bulamadim:))ama sonuc guseldi esim bayilir borege goturduu...herkese afiyet olsun sekerler..
Not:haslama suyunu hazirlarken orta boy tencerenin ucte ikisni suyla doldurdum 1yemek kasigi tuz yarim cay bardagi zeytnyg ile hazirladim,su boregini servis etmeden once ters cevirip dilimleyin pratik yoludur...

5 comments:

Anonymous said...

Canım su böreğini özellikle de tazeyse ve güzel yapıldıysa aşırı severim:) Senin su böreğin de gayet güzel görünüyor :) İnan karnım acıktı. Ellerine sağlık... Meltem

tatlihayat said...

saol tatlimm insallah birgun sanada yaparimm..

Neşeli Sesler said...

Bu tarif çok pratik. Kesin deneyeceğim. Yufka açmak kısmını atlamış oluyoruz en azından...

Sevgiler.

Neşeli Sesler said...

Gerçekten çok pratik bir tarif en azından yufkalar hazır.Kesin deneyeceğim.
Sevgiler.

tatlihayat said...

canim yada butun islemleri yapip isiya dayanikli bir kap borcam gibi, altini ve ustunu ocakta dondure dondurede pisirebilirsin oluyor alt islemi bitince ters cevirip diger kisminida ocakta pisirebiliyosun nasil kolayina gelirse sevgiler..