15 April 2010

Iyi ki varsin seni cok seviyoruzz...

Merhaba,bugun size cok mutlu gunumuzden soz edecegim,esimin 17nisan dogum gunu ancak bu yil 17nisanda beraber olamayacagiz,o nedenle bu aksam ona hediyelerini vermek istedim,her yil o kadar cok sey aldimki artik ne alayim diye sasiriyorum yaw:))bu yilda cicek aldim,eger sizde ciicek almak iserseniz beylerin sevdigi renkler turuncu sari kirmizi cicek tarzi ise uzun ciceklerdr,esim cok mutlu oldu tabi hediylerden biride batunun oldu tahmin ettiniz seyde onun oldu:))tekrar bitaneme nice saglikli mutlu seneler diliyorum,yeni rutbesininde hayatinda basarilara vesile olmasini diliyorum...

5 comments:

Neşeli Sesler said...

Mutlu yaşlar olsun inşallah. beraberce huzurlu bir ömür geçirmeniz dileklerimle.

Eymen'im said...

Nice mutlu semeler diliyoruz...Güney Ailesi...

Anonymous said...

eniştemleeee uzunnnn ve mutlu yıllara :=))))

Anonymous said...

Hayırlı nice yıllara Ahmet, ailenle sevdiklerinle beraber inşallah :) Meltem

tatlihayat said...

cok saolun sevgili arkadaslar gusel dilekleriniz icin...