17 April 2010

Suzme mercimek corbasi


Bugun enfesmi enfes guselmi guzel mercimek corbamdan bahsedecegim,aslinda tarifi bir sirdir ama sizler icin yalniz sizler icin aciklayacagim dikkatle dinleyin:)))sanki okumuyor film izliyor gibi iste taram tarammm neyse  espri bi yana batu bayiliyor bu corbaya o yesinde annesi herseyi yapar onun icin tabi hayatimin anlami esimdee:))kusmesin bana dimi:)

Mercimek corbasi:
Kirmizi mercimek (goz karari)
1 avuc pirinc
zeytinyag
sogan
nane
tuz
az salca(goz karari)

Yapilisi:Sogani kavurdum salcayi ekledim ardindan yikanmis mercimek ve pirinci ekledim karistirdim,uzerine goz karari kaynar su  tuz ekledim, kaynadi iyice pistigine emin olunca soyle 5dka blendirdan gecirdim,sonra suzdum nane yag kavurup servisten once uzerine doktum aynen bazen bir lokantaya giderde ya benimki niye boyle olmuyo dersiniz ya iste o tat sekerler...afiyet olsun yabanci okuyucularim icinde good appetite, guten Appetit!., Bon appetit!  :)))

2 comments:

Anonymous said...

bu corba icilmezmi ya su guzellige bak

tatlihayat said...

saoll hatcem gelde sana yapayim bebek sana yaptirmiyodur:))