04 May 2010

Maneviyat...

Merhaba,bugun arkadaslar bendeydi agizlarina saglik, yasin okundu icim huzurla doldu, zaman zaman bulusuyoruz sohbetler ediyoruz ama insanin kuran dinlemeye okumayada bir o kadar ihtiyaci oluyor, kurani dinlerken o kadar cok sey dusundum diledim ve huzur buldumki, bazen hayatin sonu oldugunu unutuyoruz hayat kosturmacasinda fani seylerle ugrasip kendimizi uzuyoruz oysa hayat kisa hep yarini dusunup bugunleri unutuyoz,bulundugumuz ani yasayabilsek tadini cikarsak ne gusel olurddu dimi bu soylediklerimi keske uygulayabilsem ama hep guseli goruyoz guseli soyluyoruz ama yasayamiyoruz yasamak dilegiyle...

10 comments:

seval said...

Birde tatlarını tadacaktınız hepsi birbirinden lezzetli bugünde diyet güme gitti teşekkürler tatlı hayat

tatlihayat said...

tesekkur ederim:))ne demek sekerim her zaman beklerim...

Neşeli Sesler said...

Ağzınıza sağlık ne güzel yapmışsınız..

tatlihayat said...

saol elifcigim...

Anonymous said...

meraba serapcım.uzun zamandır sitene giremiyorum.bilgisayar tamirdeydi.yeni geldi.gezi resimleriniz çok güzel bizim yerimizede gezin.ayrıca kuran okunurken benim içinde dileklerde bulun,sen çok temiz kalplisin senin dileklerin kabul oluriöptüm.ankaradan meltem yan komşun.msj alınca bildir ilk defa yazıyorum.

tatlihayat said...

meltemcigim cok tesekkur ederim senin guzel bir kalbin oldugu icin beni oyle goruyosun cok kibarsin tatlimm allah herseyi gonlunce versin insallahh..yorumlarini beklerim hep ...

Anonymous said...

serap meraba canım nasılsın.Bizlerde iyiyiz uğraşıyoruz.Eniştemin taynı Şırnak a çıktı Yüzbaşı olan.çok kötü bir yer çıktı napacaz bilmiyorum.Allah sağ selim dönmeyi nasip etsin.

tatlihayat said...

allah kavustursun canimm amin allah butun askerlerimizi korusun sevdiklerine bagislasinn..

Anonymous said...

Serap meraba.geçen gün karşı komşuyla oturuyorduk seni sordular bende iyi siteden görüşüyoruz dedim.Ayşe teyze tatile gitti.oğlunun yazlığına giderken giyeceği kıyafetlerin hepsini ütüledi valize öyle koydu.2 gün valiz hazırlaması sürdü.çok şükür hazırlandıda gitti.Serpil teyzen giderken orda rahat dur temizlik falan yapma dedi.serap bu siteyi bana eklemen ne iyi oldu.yine komşularda bi değişiklik olursa yazarım.batuyu ve seni öpüyorum.

tatlihayat said...

ayse teyze dinlensin birazz:))serpil teyze ii demis ,blogama yazman benide cok mutlu ediyor ne guzel iletisimimizi koparmadik,3hafta italyada olacagiz donunce siteme orayida yazcam canim kendine ii bakk sevgilerimle optum