12 May 2010

Kiymali kabak graten


Merhabalar,havalarin isinmasi ve mevsim degisikligiyle artik kabak patlican daha lezzetli mevsiminde olmaya basladi,bende haftasonu guzel kabaklar buldum,kabak yemeklerini cok severim,annem bizi bu yemeklerle buyuttu,helede sarimsak yogurtlu olacak:)iki tane kabagim vardi napayim degerlendireyim derken aklima graten geldi....

Yapilisi:2 tane kabagim vardi uzunluguna 2ye bolup tuzlu suda hasladim kisa sure(vitamini kaybolmasin)sonra dolabimda biraz kiyma vardi soganla kavurdum salca ekledim maydonoz derken salcali sosu hazirladim,uzerinede besamel sos yaptim,son olarak kabaklarimi borcama aldim iclerini kasikla cikardim (cekirdek kismini)uzerine kiymali sosumu en ustede besamel sosu doktum ustune kasar rendeleyip firina verdim 200 derecede ustu kizarana dek...lezzeti harikaydi kabagin o yumusak hali ile sos cok uyumlu olmustu esimden sen harikasin  sozu aldi gitti yorgunlugumu:))afiyet olsun...

1 comment:

Anonymous said...

Ellerine sağlık hayatım ne hoş gözüküyo...Hafif ve pratik yemek olmuş :)) Seni fazla yormamıştır .Afiyetler olsun sevgiler .. iremlemekanlar