05 January 2010

Tavuklu Sebze Corbasi

Merhaba,guzel bir corba tarifiyle gune baslayalim,bugun sabah uyandigimizda her yer kardi ozlemisiz kari,oysaki hep sikayet ederiz soguktan ancak insan kisin kari gormeyince olmuyor ya.yazin gunesi gorememek gibi..neyse tarifimize gecelim kis icinde oldukca faydali bir corba...

Malzemeler:

3yemek kasigi un
2-3dis sarimsak
Karnibahar,havuc.kirmizi biber,patates(goz karari)
2adet haslanmis tavuk budu
1/2 limon suyu
tuz
siviyag-nane

Yapilisi:Unun rengi donene kadar kavurdum sonra suyumuzu ekledim.Kaynayana dek karistirip blendirdan gecirdim ,kaynamaya yakin dogradigim sebzeleri ve tavugu ekledim.Limon suyunuda ekleyip sebzelerin pismesini bekleyin.Pisince yag nane kizartip ustune doktum.Afiyet olsunnn..servise hazirdir

2 comments:

iremlemekanlar said...

Tam kış çorbası olmuş ellerine sağlık ...kokusu burnuma gelir gibi oldu.sevgilerle...

tatlihayat said...

tesekkur ederim nurgulcugum guzel yorumun icin..