08 January 2010

Sabah Kahvaltisi

Merhaba,bugun size harika bir kahvalti sofrasindan bahsetecegim,sevgili esracigim ellerine saglik arkadasim,erkenden kalkip o gun kahvaltiyla ugrasmis eymencik uyurken,bende gec kalktim gec kalcam diye hizli hizli hazirlanip esraya vardim,tuba arkadasimiz henuz gelmisti,nediha ise benden sonra geldi,kahvaltimizi yaptik en guzelide masa sohbetiydi,masayi toplamadan yapilan sohbete bayiliyorum sabah,universitedede ev arkadasimla cok yapardik kahvalti sohbeti zaman nasil geciyor anlamiyoruz.Cocuklar karnini hemen doyurdu dogru oyuncaklara gittiler bizde hanim hanima kaynattik,biraraya gelincede o kadar cok sohbet edecek sey buluyoruz ki...cok guzel bi kahvalti ile gune basladik.Yumurtali patates cok guzeldii oglusumda cok sevdi hersey kalabalikla daha guzel...ardindan guzel bir tiramisu ile kahve keyfii, ama tiramisunun  kakaosu coktu esracigim o nedenle puanini dusuk verdimmmm:)))

6 comments:

Eymen'im said...

Canım bir dahakine az koyacağım kakosunu söz.:) Ellerine sağlık çok güzel yazmışsın.Oğluşum ve ben de sizi evimizde görmekten büyük keyif duyduk. Bekliyoruz yine. Öptüm canım.

tatlihayat said...

Ne demek esracigim ben tesekkur ederim guzel yorumun icin..

Neşeli Sesler said...

Valla ne sohbet ederdik sofralarda :)))
Sanki hiç bir arada değilmişiz gibi 4 sene boyunca konuşacak gülecek şeyimiz hiç bitmedi:)))

Oh canım tiramisu çekti valla...
Ben de gelcem kosovaya. Kıskanıyorum bak ne böle her gün gezmeler:))

tatlihayat said...

bak bak sevgili ev arkadasim yorum yapmis:)gel kiz kosovayi da gorursun ben sana yaparim tiramisu,senin gibi yapamasamda ugrasirim kendisi cok beceriklidir usagumm:))

Neşeli Sesler said...

Yaparsın yaparsııınnn:)

Anonymous said...

uhhhhhh bu ne yaaa ama ancak bana yeterdi bu kahvaltı bu açlıktan sonra :D