05 January 2010

Meyveli Kek


Merhaba,size tadina bayilcaginiz kekimi anlatcam hem hafif hemde yagsiz agir olmayan bir kek oldu,goruntusude hosuma gitti ,evde olan meyvelerle denedim...

 Malzemeler:
3yumurta
1su bardagi sut
1armut, 2elma
1portakal kabugu rendesi
1/2 su bardagi siviyag
1paket kabart. tozu
1su bardagi seker
2.5 su bardagi un

Yapilisi:yumurta ile sekerimizi bembeyaz olana dek cirpalim,sutu yagi ekleyip karistiralim ardindan kup kup dogradigimiz armutu unu ve portakal kabugu rendesini ekleyelim,kabartma tozunu ilave edelim,son olarakta yaprak seklinde dilimledigim elmalari en ustune dizdim,160 derece onceden isitilmis firina verelim,sonunda resimde gordugunuz goruntuyu elde ettim goruntusu gibi tadida guzeldi...

2 comments:

Anonymous said...

Iste ben bu lezzeti cok seviyorum, ellerine saglik hayatim, bu sabah afiyetle yedim. :)

tatlihayat said...

afiyet olsun tatlim senin icin her zaman yaparim yapcam:))