12 October 2010

Alman pastasi

Merhabalar,uzun zaman oldu yazmayali ozlemisim yazmayi okuyucularimi yorumlarini,bugun yaptigim pastayi anlatcam bayagi zaman olmustu yapmayali insallah misafirlerimiz sayesinde anliyacagim guzel olup olmadigini:) kolay pratik bir tarif diyebilirim..afiyet olsun deneyin tadin yapamayanlarda ben yaparim gelin misafirim olun:))iki seyle mutlu oluyorum birincisi degisik tadlari yapip yedirmeyi ve sitemde yayinlamayi.. hersey paylasinca guzel ..

Malzemeler:
kek icin;2 yumurta,3 cay bardagi un,1cay baradgi sut,1cay bardagi seker,kabartma tozu
krema icin;2 su baradgi sut,2yemek kasigi seker,1yumurta,vanilya,biraz margarin(az),2yemek kasigi un
Yapilisi:Kek malzemelerini karistirip 170 derece firinda 20 dk pisirdim.Kek piserken kremayi hazirladim.Kek sogunca 2ye bolup kremayi yerlestirdim.ustunu pudra sekeri ile susledim..pastayi tam 2ye bolerken zorlandim dikkatli kesin..ayrica kekinizin kabarmamasi gerekir..


4 comments:

Eymen'im said...

Eline sağlık. Çok güzel görünüyor. Ama çikolata sosu da olsa daha güzel olur benceeee...:)Afiyet olsun.

tatlihayat said...

senin cikolata sever senii:))

özkansss said...

Türk'e ne oldu canım :D :D

tatlihayat said...

girsehirli senii sorundan girsehirli oldun belli noruyon noruye:))