07 September 2010

Turkıye-kırsehır

8 comments:

Eymen'im said...

Oohhh. Maaşallah keyifler yerinde. Allah bozmasın. Çok selamlar. Öptük sizi...by

tugba inanir said...

canim benim iyi tayil gecirdiginiz belli,batusu ve seni cok opuyorum.Ayrica iyi bayramlar,annenlere selam byy

Anonymous said...

Canım ya çok eğlendim fotoğraflarınıza bakarken :) Yine umut verici, güleç yüzünle renk katmışsın maşallah. Türkiyeye de hemen uyum sağlamış bizim afacan....meltemm

tatlihayat said...

saolun arkadslar sızlerınde gecmıs bayramnı mubarek olsun sevgılerr

Anonymous said...

ay serap sizleri gorunce icim acildi mis gibi vatan kokusu geldi buralara (hatice)

tatlihayat said...

ay canim benim sen bayagi ozlemisiin hayirlisiyla yaza hasret giderirsin gulsahta memleketini gormus olur :))

Anonymous said...

ablacmmm yine beklyrzzz doyamadım sana ve batuşuma :(((8

tatlihayat said...

daaha cok beklersinn dostummm:)))