18 August 2010

Yufkali manti

Selam,bende herkes gibi mantiseverler arasindayim,hazir ucgen yufkam vardi aklima pratik manti geldi vede oldukca lezizdir uzun zaman manti isteginiz tatmin olur:))herkese afiyet olsun mutlak deneyin derim..

Malzemeler:
1paket ucgen yufka(20 adet)
evde yarim kilo kiymadan kofte hazirlayin
ayran
siviyag

Yapilisi:once ucgen yufkama yag ve ayran surdum zeminini hazirladim ve genis kismina kofte harcini yaydim dumduz rulo seklinde sardim(sigara boregi gibi yanlarini katlamayin koftelerin iyi pismesi icin)yagladim tepsiye rulolari gul seklinde sarip dizdim uzerlerini yaglayip 200derece firina verdim pistikten sonra sarimsakli yogurt ve yagda nane salca ile susledim inanin elde acilan hamurdan daha hafif oluyor...Ayirica siki sarmayin gul yaparken kiriliyor biraz:))  afiyet olsun sekerler..
Not:Hazirladiginiz rulolari buzlukta saklayabilirsiniz misafrleriniz gelmeden buzluktan cikarip uzlerini yaglayip direk firina verebilirsiniz..



3 comments:

iremlemekanlar said...

ellerine sağlık çok güzel olmuş hamarat arkadaşım:)

Anonymous said...

yani serapcim hayran kaldim bu leziz yemeklere,kiz sen yemek yapmayi ne zaman orendin ellerine saglik hepsinide denicem optum (hatice)

tatlihayat said...

annemın karnında ogrendım sekerım ben ascı olarak dogmusum yavrucugum:}}