17 August 2010

Sebzeli tavuk rulo

Merhaba,bugun dolabimi actim tavuk gogsu vardi ne yapayim derken buna karar verdim cokta guzel birsey ortaya cikti deneyin leziz ve doyurucu oluyor..
Malzemeler:
evde bulunan sebzeler(bende kabak havuc renkli biberler vardi)
2 tavuk gogsu
kasar peyniri
tavuklari marine etmek icin biraz sut,yag,kori,sarimsak,karabiber
tuz

Yapilisi:Sebzeleri julyen dograyip 2 kasik yagda yuksek ateste damgaladim tuz karabiber ekleyip ocaktan aldim,tavuk gogsunu  2saat marine ettim..ve dovdum..soteledigim sebzeleri ve kasari tavugun icine koyup sardim ve kurdanla tuturdum firina 200 dereceye verdim..   yanlarinada ketcap ve kekike buladigim patatesleri koydum  ..afiyet olsunnn sevgi kelebekleri hayirli iftarlarr..

6 comments:

Anonymous said...

dostmmm tuba daha estetiğini yapar :)))

Anonymous said...

serapcım bu güzel alman pastasını ve tavuk yemegini deniyecem.görünüşü çok güzel eline saglık.bize böyle güzel tarifler vermeye devam edersen seviniriz öptüm.komşu meltem.

tatlihayat said...

meltemim seni burda gormek ne guzell..

Anonymous said...

bende uzun zamandır giremiyordum.bu aralar müsayitim siteni takip ediyorum.serap geçen gün mutfakta yemek yapıyordum seninle komşuluk geçirdiğimiz günler bir film şeridi gibi gözümün önünden geçti gözlerim doldu.sen benim için ender rastlananbir bir arkadaş modelisin ben nekadar şanslıyımki senin gibi temiz kalpli arkadaşım var öpüyorum kendine iyi bak.

tatlihayat said...

meltemim sensin sanirim sen iyi kalpli oldugun icin banada pozitif bakiyosun ve pozitf guzel enerjini veriyorsun inan bana bende bu sozleri senden duydugum icin cok sansliyim

Anonymous said...

evet canım üsteki yazıyı ben yazdım komşu meltem.bende teşekkür ederim canım.