25 December 2012

My birthday dinner





tea time



 
rron restaurant



my birthday present

6 comments:

Anonymous said...

Canım benim doğum günün kutlu olsun, eşinle ve oğluşlarımla hayırlı nice güzel yıllara inşallah :) Seni güzel yanaklarından öpüyorum balım. Meltem

tatlihayat said...

meltemcigim seni burda gormek ne guzel benim eskiden bu yana arkadasiz ama asla eskimeyen arkadasimm

Anonymous said...

Teşekkürler :)) Sana mail atmıştım ama gelmedi sanırım, mail adresini değiştirmiş olabileceğin aklıma geldi, bana mail atabilir misin canım? Meltem

tatlihayat said...

ele...ile baslayan hotmail adresimi kullaniyorum hala

Neşeli Sesler said...

Serapcım tatlı arkadaşım,

Ailenle sağlıklı neşeli bir yıl ve bir yaş geçirmeni dilerim....Tekrar doğum günün kutlu olsun...
Sevgilerr:))

özkanssss said...

nezih bir mekan ve harikulade bir hediye :) Allah ömrünü uzun sağlıklı mutlu eylesin canım ablam iyi ki bizimlesin..