29 January 2012

Masal kitaplari




Batunun interntten siparis ettigimiz kitaplari geldii:))artik cailliou kitaplarindan bikmistik:))masallarda cocuklara vermek istenen dersleri biz direkt sozlu olarak istedgimiz kadar anlatalim anlamiyorlar ,ancak bunlari kahramanlarla cizgi karakterlerle dinlediklerinde hem hayal gucleri gelisiyor hemde kavramalari kolaylasiyor,,bence de cocuklara verilen en guzel hediye yaslarina uygun kitaplar..oglum kitap siparisini ben verdim ben aldim diyorum cocuk herseye baba aldi diyor:))benim oglanlar babalarina duskunn uy uy ben napam:))anneci olmalari gerekirken:))ufaklik bile babayi gorunce basliyor gulmeyee..  http://www.turkkitap.de/    .. siparisimiz 1haftada elimize gectiii..

1 comment:

Eymen'im said...

Selam. Kitaplar güzel. Batu için iyi olmuş. Biz de kitap konusunda sıkıntı çekmiştik orada. İnan şimdi acısını çıkarır gibi kitapçılarda dolaşıyorum. Hem Eymen'e hem kendime bol bol kitap aldım Ankara'dan. Keyifli okumalar...