06 January 2011

Yogurtt yaptimm:)

Merhaba,artik evde yogurdumu yapmaya basladim,gunluk sut buldum nihayet arkadslarda saolsunlarr turkiyeden damzlik getirmisler onlar yapiormus bizede onerdiler ,bende  gunluk sutten yapmaya basladim ,yavrularimiz nicin koruyucu madde yuklu hazir yogurtlardan yesin en iyi marka bile koruyucu madde iceriyor yoksa raflarda uzun sureli duramazki? dimi burda kosovada cogu imkan kisitli ama turkiyede yasayan arkadaslarim siz sut damizlik her yonden sanslisiniz lutfen hazir yogurt almayin kendiniz yapinn cok kolayda yapimi  once saglikk..dogal yogurdun tadida bir bambaskaa..

7 comments:

Eymen'im said...

Eline sağlık arkadaşım güzel görünüyor. Afiyet olsun. Bu arada hayat belirtilerini de blogdan alıyoruz sadece. Nedendir acep?grş

Anonymous said...

Eline sağlık canım...
Sana bir tüyo;
Yoğurdu toprak güveçte mayalarsan üzerindeki sulanmayı engellemiş olursun..

elif..

tatlihayat said...

baci haklisin burda guvec bulmak zorr aklimda olsun thank you very muchh

özkannnn :) said...

ufffff pekmezle ne giderrr :))

tatlihayat said...

esracigim sanal alemi birakalim artik gercek aleme takilalim.:)))gel birgun yogurdun tadina bak sekeerimm..

Anonymous said...

gecen alihan mayaladigim 5 litre sutu yere doktu cok uzuldu tabi kendimi tuttum ve bisey demedim (h)

tatlihayat said...

ayy kiyamam emegine,ee anne olmak kolay degill ayni sabri bende yasiom kizmayim diye sikiom kendimi:))