24 November 2010

Mantii Ustalari:))

Merhaba,baslik basit gibi gorunuyor ama yapilisi cok zormus cok mesakatli yorucu..artik onume manti konudugunda bir parcasini bile harcamaya kiyamiycam :))hala boynum agriyor hamur islerine uygun yaratilmamisim:))ARTIK TOVBE :))zahmetin sonucunda yorgunlugumu alan sey caydii:))arkadslar kendilerine geldilermi bilmiyorum:)).saolsun oglumunda eli ayagi durmadi tabi uykuya dalmasiyla rahata kavustukk,,simdi annelerimizin ninelerimizin kiymetini daha ii anladim..



10 comments:

Eymen'im said...

Afiyet olsun arkadaşım. Epey yorulmuşa benziyorsunuz. Masanın halini görünce anladım.:)Biz de dün bi arkadaşa yaptık. Yorucu ama lezzetli bir tat. Elinize sağlık.Öptüm

Anonymous said...

vayyyy demek yaptın yapacağını heaaa :)süper gözüküyor, kargoyla gelir mi bacım :D özkuş :P

Anonymous said...

Çookk severiimmm::)

elif

tatlihayat said...

buarada evi hic sormayin:))

Anonymous said...

yavrum bi kasiga normalde 30 40 tane sigmasi gerekiyomus sizinki valla iki tanesi kasigi doldurur gibi geliyo :))uf aksam aksam canim cekti anami cagrimde bide biz yapak (H)

tatlihayat said...

bildin dogru 2tanesi 1kasigi dolduruyorduuu sendede goz var taa oralardan baktin nasil gordunn:)))

Anonymous said...

canimin ici yani ben demek istedimki tombul tombulda cok lezzetli gorunuyo ah orda olsaydimda bende yiyebilseydim (h)

tatlihayat said...

ah keske kiyamam tam senlikk aslindaa canin cektiyse kargoyla yolayimm gulsahima sut bal olurr:))

Anonymous said...

canım mantı yapmak gerçekten çok zor.bizde annemle yapıyoruz o gün kendimize gelemiyoruz.tek başına iyi başarmışsın.eline saglık.öptüm komşu meltem

tatlihayat said...

meltemim serpil teyzemle senin mantin kadar guzel olmadi ama biseyler yapmaya calistikk arkadsimm:))ben ilk defa kendi basima denemis oldumm