15 November 2010

Artik 2 yasinda:))

Merhaba,sevgili minik kusumuzun dun dogum gununu kutladik,cok guzel gecti,mekanda kocaman bir oyun salonu mevcuttu ,coocuklar oyun alaniyla eglendi hemde batunun dogum gununu kutlamis olduk,gunumuz cok heyecanli basladi sanki oglusumun dugunu olacakmis gibi hissettik :))aman daha cok erken yaslanmayalim dimi:)tom ve jeryli pastasi cok guzeldi,gelen butun arkadslarimiza tesekkur ediyorum,ayrica pastalarda emegi olan degerli arkadaslarim esra seval ve dilbere tekrar tesekkur ediyorum sevgiyle kalinn..ayrica degerli hediylerinide sizlerle paylasmak istedim..







7 comments:

Eymen'im said...

Hayırlı nice yaşları olsun Batucuğun. Sağlıkla yaşasın inşallah.Öptüm

tatlihayat said...

tesekkur ederiz esracigim

Anonymous said...

Rabbim nice saglikli guzel yaslar gostersin ins...

tatlihayat said...

amin..

Anonymous said...

Kuzucuğun doğum gününü kutluyorum. hep gülen yüzüyle yaşasın inşallah...
mail atmıştım doğum günü olduğu gün ama burdan da kutlamadan geçmek olmaz...
hepinizi öpüyorum
sevgilerrr

neşelisesler...

tatlihayat said...

saol canimm tesekkur ederiz mertcanida optuk..

Anonymous said...

oooo bu yaşta bu kalabalığı yakalaması ileride geniş kitlelere seslenecek devlet adamlığına delalet :D canım benm maşallah, Allah ona ömrü boynuca mutlu doğum günleri nasip eylesin.... Dayısı...