08 February 2010

Konuklarimm...

Selam,gecen hafta misafirlerim vardi. Oglumun rahatsizligindan dolayi pek keyfim yoktu ancak arkadaslar bana moral oldu kisa sureliginede olsa soguk alginligini unuttum bebegimin, hanimlar biraraya gelince bilirsiniz konusacak konular bitmez ve keyifle yeni konular acilir,kahkahalariyla evimi senlettiler,bu arada medine harika kas aliyormus onu ogrenmis oldum:))Songulcugum zahmet edip getirdigin sekerpare tatlisida guzeldi ellerine saglik diyorum.Ebru ve sevalcigiminde kesesine bereket..Bu arada arkadaslar panna cotta isimli italyan tatlimi cok begendiler afiyet olsun diyorum tekrar siz gelin hep yaparimm insallah tarifini yayinlaycam yakindaa.Yeni farkli seyler yapmayi seviyorum ama birde begenilince daha cok seviyorum.Sevalin yaptigi guzel kahveylede gunumuz sona erdii...sevgiler

1 comment:

Anonymous said...

canikommmm yakında yine kosovaya gtckkk ve tekrar boğaz partilerine başlayacakkk :=)))))