16 July 2012

Arnavutluk(Albania-vlore)














Kaldigimiz  apart hotel


7 comments:

Anonymous said...

canım ne güzel yerlermiş.yeşilin mavinin en güzel uyumu içerisinde tatil yapıyosunuz.gerçekten bayıldım iyi tatiller diliyorum

tatlihayat said...

merak ettim isminizide her zaman yazarmisinnn?lutfen:))

Anonymous said...

serap geçen sene gittiğiniz yermi denizi süper miş tatilin bol şenlikli olmasına sevindim.:)iyi tatiller nurgül ankara

tatlihayat said...

sekerim fotolarin ustunde tarih var ya canim,2 gun oldu geri doneli buradan gecen yil hamilelik nedeniyle denize gitmedik

Neşeli Sesler said...

ooohhh misss gibi deniz harika bir tatil... süpersiniz.

tatlihayat said...

saol elifcgm guzeldi

Anonymous said...

Canım uzun zamandır bakamıyordum ama baktığımda yine hayata karşı neşen, enerjin yerinde maşallah. Her zamanki gibi senin mutluluğunla ben de mutlu oldum, yüzümü güldürdün :))

Seni çok özledim canım arkadaşım en kısa zamanda senden daha detaylı bilgiler almak istiyorum. Meltem.