12 April 2012

Pazi dolmasi



Merhaba,bircogumuz asma yapragi sarmaktan cekinir gozumuzde buyuturuz yabende onlardanim,haftaici batunun tatilinden yararlanarak guzel uskupe gittik ,guzel diyorum cunku bizim yasadigimiz sehre gore daha buyuk ferah gelismis sehir,,, makedonyanin baskenti uskup..genis caddeleri yollari parklari ,yuruyus alanlari ile huzur veriyor..ay neyse uzatmayim sekerler  gitmisken ramstoreda ugrariz,baktim harika pazilar bunlardan ne guzel sarma olur dedim,birde yapraklari genis oldugu icin sarmasida kolay,yapraklari  sicak suda bikac dakika bekletip cikardim 2ye bolerek kullandim harika enfes bir tat olmustu,ic malzemesinide klasik kiymali dolma ici idi..herkeslere afiyet olsunn  deneyin denemeyenler derimm..

1 comment:

Neşeli Sesler said...

Allah demek istiyorum:)))
şu an bir de açım kiiii olsa hüpletirdim:))