25 December 2011

Saglikli Yillara

Iyiki dogmusum,annem beni iyiki dogurmuss ellerinden opuyorum bana emek vermis buyutmus,bende anne olunca daha ii anladim,canim kocam esimm dogum gunumu bu yilda unutmadi cocuklarla yogun gunler yasadgimiz su gunlerde unutabilirmi acaba diye dusunmustumm ama beni yine onure etti sabah kalkar kalkmaz beni gorur gormez dogum gunumu kutladi(icimden bu kadarcikmi hediyem nerde dedim ):))ardindan bikac dakika sonra hediyemi verdi bende yasasinnn hediyemde geldi dedim:)))allah hepimize saglikli mutlu omurler nasip etsinnn...sevgili ozkanimda heryil oldugu gibi bu yilda aradi iyiki sende varsin ozkanimm..

4 comments:

Neşeli Sesler said...

Doğum günün kutlu olsun canım arkadaşım,

Allah'ım sağlıkla evlatlarınla kocanla mutlu yuvanda güzel günler nasip etsin:)

Sevgiler...
Elif.

tatlihayat said...

elmali tarcinli kek guzeldi bende denedim cok begendimm sen bilirsin isini:))

Neşeli Sesler said...

güzel yorumlarını bloguma bekliyorum:)

özkansss said...

vayyy çok ciksmiş :D