07 December 2010

Pastane pogacasi

Merhaba,size pratik bir pogaca tarifi vercemm,bende bu tarifi bugun denedim harika oldu  acayip kabardi .bu tarifi veren arkadasinda ellerine saglik diyorumm..bu ise esim cok sevindii  cunku sabah kahvaltilarindaa seviyorr..herkese afiyet olsunn..

Yapilisi:4su bardagi un,1su bardagi sut,2yemek kasigi toz seker,1.5tatli kasigi tuz,1yemek kasigi sirke,biraz zeytinyagi,1tatli kasigi toz maya,biraz suu...icine  peynir maydonoz karisimi..

ilik sicak arasi sut su karisimina seker ve mayayi kattim 10dka bekletim..ardindan diger malzemleri katip kulak memesi yumusakliginda hamur elde ettim 1 saat dinlendirdim sonra sekillendirip yaglli tepsiye dizdim ustune yumurta surup 10dka bekletip firina verdimm 200dereceye..iste sonucc..

2 comments:

Anonymous said...

canım poğaçalar çok güzel olmuş pastane poğaçasına benziyor.eline saglık.komşu meltem.

Anonymous said...

poacalar cok guzel gorunuyo denicem gecenki alman pastani denedim guzel oldu ellerine saglik sekerim (h)